Werkwijze


Onze werkwijze :

  • U neemt contact met ons op en telefonisch inventariseren we, gratis, samen met u het probleem en stellen we een voorlopige diagnose.
  • Wij geven u een indicatie van de totale kosten en de reparatieduur. Zo weet u vooraf precies waar u aan toe bent.
  • Na telefonisch contact komen wij bij u langs om uw computer te repareren of op te halen. Dezelfde dag nog.
  • Indien mogelijk repareren wij uw computer meteen bij u thuis.
  • U kunt uw computer ook bij ons langsbrengen.Werkwijze

NASDA computerhulp doet er alles aan om u binnen 24 uur te helpen.

 

Tijdens de inventarisatie stellen wij u ook vragen zodat wij u zo goed mogelijk kunnen helpen.

 

NASDA computerhulp stelt u de volgende vragen:

  • Welke problemen heeft u met uw computer, laptop of tablet?
  • Welke stappen heeft u zelf ondernomen om het probleem op te lossen?
  • Welke programma’s heeft u geïnstalleerd?
  • Welke vragen wilt u ons stellen?
  • Welke persoonlijke gegevens zijn op de computer aanwezig?
  • Welke gegevens wilt u behouden?
  • Heeft u alle installatie cd’s en inlogcodes bewaard?